Návrh marketingové strategie BV Auto Zlín s.r.o. – Bc. Tereza Brůzlová
Bc. Tereza Brůzlová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie BV Auto Zlín s.r.o.
Marketing Strategy of BV Auto Zlín s.r.o
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. Práce je rozdělená na tři části. V teoretické části dochází k vysvětlení základních pojmů a popsání jednotlivých analýz, které jsou dále aplikovány. Analytická část se na základě teoretických východisek soustřeďuje na detailní popis a analýzu situace firmy. V návrhové části dochází dle poznatků z teoretické a analytické části …víceAbstract:
This thesis is focused on the marketing strategy of the chosen company. It is divided into 3 parts. In the theoretical part you can find an explanation of the key terms and a description of a particular analysis, which are later on applied. The analytical part, based on the theoretical basis, is focused on the description and analyzed situation of the company. In the last, proposing part, the proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p5i7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Jančová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák