Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace – Bc. Jakub Till
Bc. Jakub Till
Bakalářská práce
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Comparison of CRM tools for small and medium-sized enterprises with the aim of their implementation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnání nástrojů CRM (Customer Relationship Management) pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace. V teoretické části práce je systém podrobně popsán, včetně jeho částí, cílů a výhod. Dále je uveden postup implementace systému do firmy. Na začátku praktické části práce byla vybrána firma patřící velikostí mezi střední podniky. Firma byla představena, byly uvedeny …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a comparison of CRM (Customer Relationship Management) tools for small and medium-sized enterprises with the aim of their implementation. The theoretical part of the thesis provides a detailed description of the system, including its components, goals, and advantages. Furthermore, the process of implementing the system into a company is outlined. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/s1qqy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TILL, Jakub. \textit{Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6j3677/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane