Marika Pecháčková
Bachelor's thesis
Nevidět, natočit
No Seen. Filmed.
Anotácia:
V textu se zabývám otázkou jak natočit situace, které ze své podstaty vylučují přítomnost kamery, které ale na druhou stranu její pozornost silně přitahují.Abstract:
In the text I am trying to think about situations that exclude from their nature the presence of a camera and that in the same time are this camera presence firmly attracting.Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
- Vedúci: Petr KUBICA
- Oponent: Alice RŮŽIČKOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Čtyři kolečka navíc - Dokumentární film
Iva Kubánková -
Dokumentární film Bananides
Jiří Macháň -
Animovaný dokumentární film jako prostředek osobní zpovědi
Cam Van Nguyen -
Helena Třeštíková's Long-term Observational Documentary Film: Monitoring the Effect of Authenticity in Representation
Maša Hilčišin -
Film jako fosílie: Poznámky z Eremocénu Viery Čákanyové
Tereza Kozáková -
Alexander Hackenschmied na cestě kolem světa a nezávislý film
Anna Václavíková -
Právní a etické aspekty přebírání mediálních obsahů v on-line médiích
Lucie Semelová -
Politické, sociální a etické aspekty konspiračních teorií
Martin HNÁTEK