Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem – Bc. Tomáš Karhut
Bc. Tomáš Karhut
Master's thesis
Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem
Identification of key factors of success of internet companies communication strategies
Abstract:
Diplomová práce pojednává o komunikačních strategiích vybraných internetových firem a klíčových faktorech úspěšnosti těchto strategií. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část představuje pojmy e-business, e-commerce a internetová firma, jež zásadním způsobem související s danou problematikou. Dále jsou v teoretické části popsány jednotlivé složky online marketingové strategie. Praktická část …moreAbstract:
Annotation This master thesis is focused on communication strategies of selected Internet companies and the key factors of their success. The thesis is divided into two parts, theoretical part describes terms e-business, e-commerce and Internet Company, which are related to the problematics focused in the thesis. Individual online marketing tools are also described in the theoretical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARHUT, Tomáš. \textit{Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/6jpsxm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karhut, Tomáš. Identifikace klíčových faktorů úspěchu komunikačních strategií internetových firem. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights