Nikol Táborská

Bachelor's thesis

Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství

Communication strategy of the magazine Reflex focusing on new opportunities in media partnership
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie časopisu Reflex se zaměřením na mediální partnerství Reflexu. Cílem této práce je zhodnotit současnou komunikační strategii Reflexu a identifikovat nové příležitosti v mediálním partnerství Reflexu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá základy komunikace, komunikační strategií a jednotlivými komunikačními nástroji v rámci …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis of communication strategy of the magazine Reflex focusing on media partnership of the Reflex. The aim of this thesis is to assess the current communication strategy and to identify a new opportunities in Reflex's media partnership. The theoretical part of the thesis is focused on basics of the communication, communication strategy and the individual communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57408