Postavenie tradičných značiek na súčasnom trhu (Tatranky Opavia) – Jana Zahoranská
Jana Zahoranská
Diplomová práce
Postavenie tradičných značiek na súčasnom trhu (Tatranky Opavia)
Postavení tradičních značek na současném trhu - Tatranky Opavia
Anotace:
V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami …víceAbstract:
In my thesis I analyze the market position of three traditional brands from Opavia portfolio. The main part of analyses is focused on Tatranky Opavia. My thesis is structured as a comparison of marketing mixes of Tatranky, Fidorka, Kolonada. In the end next steps for the future of Tatranky are stated.Abstract:
V mojej diplomovej práci sa do hĺbky venujem zhodnoteniu tržného postavenia niekoľkých tradičných značiek z portfólia spoločnosti Opavia. V jednotlivých častiach diplomovej práce analyzujem, v čom je charakter tradičných značiek špecifický a zároveň odlišný od značiek ostatných. Podrobne sa venujem predovšetkým Tatrankám Opavia. Práca je koncipovaná ako porovnanie marketingového mixu Tatraniek Opavia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Stanislav Krátký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
The Current State of E-Commerce in the Luxury Industry
Fliuza Tazieva -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová