Kateřina Maňáková

Diplomová práce

Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

Product Marketing Communication Campaign Project for KORDARNA Plus a.s. Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační …více
Abstract:
This master thesis is concerned with marketing communication in the industrial market and the establishment of marketing communication in KORDÁRNA Plus a.s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing communication, its specifics on B2B markets, and the new trends in marketing. Referring to the analytical part, which is a situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Maňáková, Kateřina. Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe