Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO – Lukáš Janečka
Lukáš Janečka
Bakalářská práce
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
The Contemporary Communication Mix of the Faculty of Civil Engineering VSB-TUO
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Fakulty stavební Vysoké školy báňské Technické univerzity Ostrava. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a marketingové komunikace a komunikační mix vysokých škol. Praktická část představuje Fakultu stavební a její marketingové komunikace. Za pomocí kvantitativního výzkumu je analyzována kampaň a využití komunikačních nástrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with contemporary marketing communications of the Faculty of Civil Engineering of the VSB Technical University of Ostrava. The theoretical part is focused on basic concepts and marketing communications and communication mix of universities. The practical part presents the Faculty of Civil Engineering and its marketing communications. With the help of quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janečka, Lukáš. Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko