Online sociální sítě a politicky a sociálně motivované jednání – Bc. Petra Jelečková
Bc. Petra Jelečková
Diplomová práce
Online sociální sítě a politicky a sociálně motivované jednání
Online social networks and politically and socially motivated action
Anotace:
Práce se zabývá uživateli Facebooku, kteří jej používají ke komunikaci v souvislosti s politicky a společensky zaměřenými tématy. Cílem práce je zjistit motivace uživatelů, kteří se k takovému jednání rozhodují. Zároveň se práce zaměřuje na způsob takového jednání, jeho kontext a intervenující podmínky a zkoumá vztahy takových uživatelů s vlastním publikem. Tato práce vychází z teoretických konceptů …víceAbstract:
The work deals with the Facebook users who use it to communicate in relation to politically and socially-oriented topics. The aim is to determine the motivation of users who decide to act in this way. At the same time, the work focuses on process of such actions, its context and intervening conditions. It also explores relationship of such users with their own audience. This work is based on theoretical …víceKlíčová slova
online sociální sítě facebook politické jednání aktivismus veřejná sféra občanská společnost politická komunikace kvalitativní výzkum zakotvená teorie Online social networks political action activism public sphere civil society political communication qualitative research grounded theory
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bxux9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Bártek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Privacy Attitudes and Behavior in Online Social Networks
Elizaveta Alisa Kalinina -
Code-mixing in online social networks
Tereza Indrová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková