Theses 

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Bc. Lucie Fojtová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Bc. Lucie Fojtová

Diplomová práce

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Regulation of advertising in radio and television broadcasting

Anotace: Předmětem této diplomové práce je reklama a její regulace. A to jak z oblasti veřejného práva (zejména s ohledem na nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.), tak z oblasti soukromého práva a etiky. V teoretické části se budu zabývat reklamou, její regulací, zákony a regulačními orgány. V praktické části se zaměřím na rozhodování arbitrážní komise Rady pro reklamu v roce 2013.

Abstract: The subject of this thesis is the analysis of regulation of the advertising. This analysis contain public (with new Nr. 89/2010 The Civil code) and private law and moral philosophy. There are analysis of advertising, regulation of the advertising, law, and watchdog bodies. In the practical part, I focus on decision of The Czech Advertising Standards Council in 2013.

Klíčová slova: Reklama, regulace, právo, etika, Rada pro reklamu

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 11. 2018 17:43, 46. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz