Bc. Andrea Holá

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the enterprise
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je téma marketingová strategie podniku. Cílem práce je nalezení a doporučení možných zlepšení, či možný návrh nové marketingové strategie pro zvolený objekt zkoumání, na základě zhodnocení stávajícího stavu marketingové strategie. K dosažení cílů jsou využity marketingové analýzy, strategie a jiné nástroje, na základě kterých budou zjištěny nedostatky a navržena doporučení …více
Abstract:
Content of the diploma thesis is topic of business marketing strategy. The goal of the thesis is to evaluate the current state of marketing strategy, to find and recommend possible improvements or possible design of a new marketing strategy for the selected research object. To achive the goals are used marketing analysis, strategy and other marketing tools, carry out an assessment of the current situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6mdepr 6mdepr/2
21. 3. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
21. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.