Bc. Andrea Holá
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the enterprise
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je téma marketingová strategie podniku. Cílem práce je nalezení a doporučení možných zlepšení, či možný návrh nové marketingové strategie pro zvolený objekt zkoumání, na základě zhodnocení stávajícího stavu marketingové strategie. K dosažení cílů jsou využity marketingové analýzy, strategie a jiné nástroje, na základě kterých budou zjištěny nedostatky a navržena doporučení …moreAbstract:
Content of the diploma thesis is topic of business marketing strategy. The goal of the thesis is to evaluate the current state of marketing strategy, to find and recommend possible improvements or possible design of a new marketing strategy for the selected research object. To achive the goals are used marketing analysis, strategy and other marketing tools, carry out an assessment of the current situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights