Bc. Andrea Holá
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the enterprise
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je téma marketingová strategie podniku. Cílem práce je nalezení a doporučení možných zlepšení, či možný návrh nové marketingové strategie pro zvolený objekt zkoumání, na základě zhodnocení stávajícího stavu marketingové strategie. K dosažení cílů jsou využity marketingové analýzy, strategie a jiné nástroje, na základě kterých budou zjištěny nedostatky a navržena doporučení …víceAbstract:
Content of the diploma thesis is topic of business marketing strategy. The goal of the thesis is to evaluate the current state of marketing strategy, to find and recommend possible improvements or possible design of a new marketing strategy for the selected research object. To achive the goals are used marketing analysis, strategy and other marketing tools, carry out an assessment of the current situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva