Návrh marketingové komunikace folklorního souboru – Radka Mihoková
Radka Mihoková
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace folklorního souboru
Marketing Communication Design for Folk Ensemble
Anotace:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo navrhnúť marketingovú komunikáciu pre folklórny súbor PUĽS, ktorá by bola lepšia, efektívnejšia, pre zákazníka prijateľná a účinnejšia. Analýzu som urobila na základe kvalitatívneho výskumu. Ako metódu kvalitatívneho výskumu som si zvolila hĺbkový rozhovor, ktorý bol prevedený s troma respondentami súboru. Súčasnú situáciu marketingovej komunikácie som zhrnula do …víceAbstract:
The target of my bachelor work was to design the marketing communication for the folklore ensemble PUĽS, which would be better, more effective and more friendly for the customer as their current marketing communication. I made the analysis based upon a qualitative research. As a method of the qualitative research, I've chosen an in-depth interview, with three respondents which are involved with the …víceKeywords
folklórny súbor marketingová komunikácia reklama osobný predaj podpora predaja internetová komunikácia direct marketing public relations komunikačný mix respondent hĺbkový rozhovor folk ensemble marketing communication advertisement personal sale sale support Internet communication communication mix in-depth interview
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80256
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Michaela Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová