Radka Mihoková

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace folklorního souboru

Marketing Communication Design for Folk Ensemble
Anotace:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo navrhnúť marketingovú komunikáciu pre folklórny súbor PUĽS, ktorá by bola lepšia, efektívnejšia, pre zákazníka prijateľná a účinnejšia. Analýzu som urobila na základe kvalitatívneho výskumu. Ako metódu kvalitatívneho výskumu som si zvolila hĺbkový rozhovor, ktorý bol prevedený s troma respondentami súboru. Súčasnú situáciu marketingovej komunikácie som zhrnula do …více
Abstract:
The target of my bachelor work was to design the marketing communication for the folklore ensemble PUĽS, which would be better, more effective and more friendly for the customer as their current marketing communication. I made the analysis based upon a qualitative research. As a method of the qualitative research, I've chosen an in-depth interview, with three respondents which are involved with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Michaela Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod