Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti – Anna Skákalová
Anna Skákalová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
An Analysis of Consumer Market for Expanding the Product Line of the Selected Company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spotřebitelského chování a preference zákazníků směřující k rozšíření produktové řady termo prádla ve vybrané společnosti. Teoretický základ objasňuje podstatu marketingové strategie, produktového mixu, spořebitelského chování a dále spektrum marketingových analýz. Prakticky provedený kvantitativní výzkum u zákazníků firmy odhaluje specifika a preference …moreAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is evaluation of consumer behaviour and customer preferences which contributed to the proposed expansion of the product line of thermal clothing in a selected company. The theoretical basis clarifies the essence of marketing strategy, product mix, consumer behaviour and the spectrum of marketing analyses. Practically conducted quantitative research at the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÁKALOVÁ, Anna. \textit{Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6ms3ie/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skákalová, Anna. Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher