Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou – Jitka Ihnačincová
Jitka Ihnačincová
Master's thesis
Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou
Development of the passion for reading and reading literacy of primary pupils through intergenerational activities during working with a book.
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Úvodní, teoretická část se zabývá významem četby, literaturou pro děti, možnostmi rozvoje čtenářství. Zahrnuje současné pojetí jazyka a jazykové komunikace dle RVP. Vymezuje pojem čtenářská gramotnost a nabízí možnosti jejího rozvoje za využití čtenářských strategií. Druhá část je praktická a obsahuje dotazník, pracovní listy určené pro žáky 1. až 5. ročníku …moreAbstract:
The thesis is divided into two parts. The preamble part is theoretical and deals with the meaning of reading, the literature for children, the possibilities for the development of reading. This part includes the current interpretation of language and linguistic communication according to The Framework Education Programme. It defines the concept of reading literacy and it offers opportunities for its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Accessible from:: 4. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IHNAČINCOVÁ, Jitka. \textit{Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/6ncp42/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ihnačincová, Jitka. Rozvoj čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně prostřednictvím mezigeneračních aktivit při práci s knihou. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Arts, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková