Kristýna Minxová

Master's thesis

Produkt cestovního ruchu v destinaci – Kraj Vysočina všemi smysly

Tourism product of destination - Kraj Vysočina by every senses
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá produktem cestovního ruchu v Kraji Vysočina. Cílem práce je vytvoření návrhu nového produktu s názvem „Kraj Vysočina všemi smysly“. Součástí zadání bylo také propojení nového produktu s jednotným vizuálním stylem destinační společnosti Vysočina Tourism, příspěvková organizace. Díky novému produktu poznají návštěvníci destinace krásy Kraje Vysočina skrze všechny své smysly …more
Abstract:
This thesis deals with a product of tourism in Kraj Vysočina. The aim of the thesis is a proposal of new product called „Kraj Vysočina by every senses“ Part of assignment is to connect new product with corporate identity design of destination company Vysočina Tourism, contributory organization. Thanks to the new product will visitors of destination know beauty of Kraj Vysočina through every their senses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2021
  • Supervisor: Jan Herget
  • Reader: Tomáš Čihák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81872