Ing. Jan Gregor

Diplomová práce

Nové metodiky komunikace uplatňované v systému Řízení vztahu se zákazníky a jejich aplikace v podniku XY

New methods of communication being applied in the systém of customer relations management and their application in the business XY
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace, navrhnout a definovat nové metody komunikace se zákazníky. Stručně je charakterizována společnost T-Mobile od roku 1996 po současnost. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoreticko – metodologickou a prakticko - aplikační. V teoreticko – metodologické části popisuji komunikaci se zákazníky, význam komunikace, druhy komunikace, klíčové …více
Abstract:
This thesis disserts about problems in comunication with customer, seeking for an outlet, how to fulfil his needs and services. I´ve characterized development of T – Mobile company since 1996 till present. My work is divided into two main parts. One is teoreticly based nad the second one is practical. In the teoretical part I´m concentrating on comunication a it´s significance. It is written about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní