Nové metodiky komunikace uplatňované v systému Řízení vztahu se zákazníky a jejich aplikace v podniku XY – Ing. Jan Gregor
Ing. Jan Gregor
Diplomová práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v systému Řízení vztahu se zákazníky a jejich aplikace v podniku XY
New methods of communication being applied in the systém of customer relations management and their application in the business XY
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace, navrhnout a definovat nové metody komunikace se zákazníky. Stručně je charakterizována společnost T-Mobile od roku 1996 po současnost. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoreticko – metodologickou a prakticko - aplikační. V teoreticko – metodologické části popisuji komunikaci se zákazníky, význam komunikace, druhy komunikace, klíčové …víceAbstract:
This thesis disserts about problems in comunication with customer, seeking for an outlet, how to fulfil his needs and services. I´ve characterized development of T – Mobile company since 1996 till present. My work is divided into two main parts. One is teoreticly based nad the second one is practical. In the teoretical part I´m concentrating on comunication a it´s significance. It is written about …víceKlíčová slova
Dynamická kontaktní centra Komunikace se zákazníkem Marketingový komunikační mix Osobní péče Analysis of customer satisfaction with services Dynamic customer centres Comunication with customer Marketing mix of comunication Personal care Survey of satisfaction Customer operation/sales centre New methods of communication with customers Key customers Průzkum spokojenosti Zákaznické centrum Nové metody komunikace se zákazníky Klíčový zákazníci
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jqn3m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Kateřina Tvrzová -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Milan Dvořák -
Měření spokojenosti zákazníků dámského fitness centra
Markéta Konečná -
Analýza spokojenosti zákazníků energetického podniku
Karolína Svobodová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík