Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Žaneta Červeňáková
Bc. Žaneta Červeňáková
Master's thesis
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and communications model design in the future
Abstract:
Tato diplomová práce v teoretické části poukazuje na důležitost funkce komunikace. Hlavním cílem této práce je, na základě získaných informací a analýz, navrhnout model možné komunikační strategie při integraci subjektů v jednu firmu, a to s ohledem na jednotlivé subjekty, jež do procesu vstupují s rozlišnou firemní kulturou. Pro dosažení cíle budou použita data z primárních i sekundárních zdrojů. …moreAbstract:
This thesis in the theoretical part shows the importance of communication functions. The main aim of this work is the basis of information and analysis, suggesting the real basis of possible communication strategies for integration of the entities into one company, with regard to the various entities that enter into the process with varying company culture. To achieve the goals they used data from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kblpw/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Tomáš Zdražil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVEŇÁKOVÁ, Žaneta. \textit{Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/6o0f7j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of communication strategies in business magazines
Pavla PETERKOVÁ -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Covid-related reports in broadsheets vs. tabloids: A contrastive analysis of communication strategies
Hana MONTÁGOVÁ -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ