Anna Hronzová

Bakalářská práce

Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky

Sustainability as part of brand marketing communication
Anotace:
Spojení marketingové komunikace a udržitelnosti je důležité, neboť umožňuje sdělovat úsilí značky o udržitelnou odpovědnost, což nejen podporuje ochranu životního prostředí, ale také posiluje pozitivní vnímání značky. Cílem práce je implementovat témata udržitelnosti do marketingové komunikace značky, práce na základě poznatků získaných z prováděného marketingového výzkumu představí návrh udržitelné …více
Abstract:
The connection between marketing communication and sustainability is important as it allows the brand’s commitment to sustainable responsibility to be shared, which not only supports environmental protection, but also reinforces positive brand perception. The aim of this thesis is to implement sustainability topics into the marketing communication of the brand. The thesis will present a proposal for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92654