Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky – Anna Hronzová
Anna Hronzová
Bakalářská práce
Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky
Sustainability as part of brand marketing communication
Anotace:
Spojení marketingové komunikace a udržitelnosti je důležité, neboť umožňuje sdělovat úsilí značky o udržitelnou odpovědnost, což nejen podporuje ochranu životního prostředí, ale také posiluje pozitivní vnímání značky. Cílem práce je implementovat témata udržitelnosti do marketingové komunikace značky, práce na základě poznatků získaných z prováděného marketingového výzkumu představí návrh udržitelné …víceAbstract:
The connection between marketing communication and sustainability is important as it allows the brand’s commitment to sustainable responsibility to be shared, which not only supports environmental protection, but also reinforces positive brand perception. The aim of this thesis is to implement sustainability topics into the marketing communication of the brand. The thesis will present a proposal for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92654
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová