Bc. Klára Baláková

Master's thesis

Marketing neziskových organizací

Marketing of Nonprofit Organizations
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketing neziskových organizací. Zabývá se zhodnocením aktuálnosti tématu a současným stavem této zajímavé, důležité a dynamicky se rozvíjející problematiky. Práce je rozdělena do dvou kapitol – teoreticko-metodologická část a aplikační část. V části teoretické bude práce zaměřena na jednotlivé kapitoly, popisující marketing neziskových organizací, jeho základní …more
Abstract:
The diploma thesis aims to solve marketing in non-profit organizations. It focuses the evaluation of topic exigency of this highly important and dynamically developing question. The work is dividend into two parts – theoretically methodological and applicative part. In the theoretical part, the work focuses on the detailed description of non-profit company marketing, its elementary features, methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní