Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka – Bc. Kateřina Jarošová
Bc. Kateřina Jarošová
Diplomová práce
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
The Importance of Segmentation for Effective Customer Care
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení významu segmentace pro efektivnější péči o zákazníky firmy ACS, s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na historický vývoj marketingu, marketingových koncepcí, segmentaci a přístupu k zákazníkům. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku a vytvořena matice SWOT analýzy. Tato část obsahuje také segmentační analýzu a identifikaci …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on appraisal relevance segmentation for more effective care for the customers of the ACS Company. The theoretical part is focused on the historical evolution of marketing, the marketing concept, the segmentation and the access to the customers. The analysis of internal and external surroundings of the company and the SWOT analysis is carried out in the analytical part. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p3i7b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslava Musilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane