Bc. Monika Prokešová
Master's thesis
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
What view in inclusion do pupils have
Abstract:
Diplomová práce Jaký pohled na inkluzi mají žáci druhého stupně základní školy je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá inkluzivním vzdělávání, pojmem inkluze a integrace. Představí osoby, které jsou v inkluzivním vzdělávání důležité. Nastíní nám pojmy inkluzivní škola a inkluzivní třída. Současně nám ukáže a připomene některé názory na inkluzivní vzdělávání. V druhé kapitole teoretické …moreAbstract:
he diploma thesis "What is the view of lower secondary school pupils on inclusion" is divided into two parts. The first, theoretical part deals with inclusive education, the term of inclusion and integration. It introduces people who are important in inclusive education.This section outlines the term of inclusive school and inclusive classroom. At the same time, it will show and remind us some of views …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m661g/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature for Pupils with a Different Mother Tongue
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ