Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních. – Vojtěch Biskup
Vojtěch Biskup
Bakalářská práce
Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních.
Internet marketing and application in election campaign
Anotace:
Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.Abstract:
The aim of this thesis is to introduce internet marketing, the most important tools and point out its importance for businesses. The procedure is divided into seven chapters, which described everything important from the mentioned tools, through a new trends and applications in politics, pointing to future developments.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Procházka Jan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová