Bc. Robin Hrňa

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of a selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V první kapitole práce byly shrnuty hlavní teoretické poznatky týkající se oblasti marketingu se zaměřením na marketingový mix a jeho konkrétní nástroje. V druhé kapitole práce byla provedena charakteristika podniku XY a analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current setup of the company's marketing mix and suggest possible improvements in the area. The first chapter summarizes the main theoretical knowledge related to marketing with a focus on the marketing mix and its specific tools. In the second chapter, the characteristics of the construction company XY and an analysis of the external and internal environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qwigp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Ing. Alice Szmeková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné