Kateřina Málková

Bachelor's thesis

Porovnání online a offline reklamy

Comparing online and offline advertising
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Jan Svědík, Ph.D., Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Málková, Kateřina. Porovnání online a offline reklamy. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická