Ing. Martin Šopf

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in the Nonprofit Sector
Anotace:
Cílem této práce je podat informace o marketingu v neziskovém sektoru. Práce obsahuje základní znalosti o neziskových organizacích a jejich právních formách. Uvádím nástroje marketingu vhodné především pro neziskový sektor. Zabývám se vztahem s několika typy veřejnosti. Praktická část obsahuje případovou studii občanského sdružení Komakite a analýzu jejich činností z hlediska marketingové komunikace …více
Abstract:
The aim of this work is to provide information related to non-profit sector. It includes a general knowledge of nonprofit organizations, their legal forms and adverts to marketing tools applicable to non-profit sector. The practical part contains the civil society organization Komakite case study, its activity analysis with respect to marketing communication and I am advising tools suitable to contemporary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Alena Pilná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace