Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů – Jana Klašková
Jana Klašková
Bakalářská práce
Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, popisem jednotlivých direct marketingových nástrojů, jeho postavením v IMC (Integrované marketingové komunikaci). Součástí praktické části je marketingový průzkum týkající se dopadu directmarketingových nástrojů na nákupní chování spotřebitelů, jakým způsobem a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány a zda jsou jimi i vítány. Výsledky průzkumu zároveň …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with direct marketing, description of particular direct marketing tools and its position in integrated marketing communication. The practical part contains the marketing research focused on impact of direct marketing tools on consumers behaviour, how and to which extent the consumers are influenced by the tools and if they welcome them. The result of the research will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6q5a7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLAŠKOVÁ, Jana. \textit{Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6q5a7v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6q5a7v 6q5a7v/4
3. 4. 2013