Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů – Jana Klašková
Jana Klašková
Bachelor's thesis
Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, popisem jednotlivých direct marketingových nástrojů, jeho postavením v IMC (Integrované marketingové komunikaci). Součástí praktické části je marketingový průzkum týkající se dopadu directmarketingových nástrojů na nákupní chování spotřebitelů, jakým způsobem a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány a zda jsou jimi i vítány. Výsledky průzkumu zároveň …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with direct marketing, description of particular direct marketing tools and its position in integrated marketing communication. The practical part contains the marketing research focused on impact of direct marketing tools on consumers behaviour, how and to which extent the consumers are influenced by the tools and if they welcome them. The result of the research will be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/6q5a7v/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLAŠKOVÁ, Jana. \textit{Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/6q5a7v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights