Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com – Michal Výskala
Michal Výskala
Bachelor's thesis
Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com
Communication of Gaming Crowdfunding Projects at Kickstarter.com
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace českých herních a videoherních crowdfundingových kampaní na platfromě Kickstarter.com. V teoretické části představuje práce crowdfunding samotný, stanovuje jeho definici a popisuje modely a varianty crowdfundingu. Dále definuje základní typy marketingové komunikace v oblasti crowdfundingu. V praktické části se věnuje analýze vybraných herních …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with communication of Czech game and video game crowdfunding campaigns at Kickstarter.com. In the theoretical part, thesis describes crowdfunding itself, defines its definition and describes models and variants of crowdfunding. It also defines the basic types of marketing communications in crowdfunding. In the practical part, thesis analyzes selected game campaigns, from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÝSKALA, Michal. \textit{Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/6qkuoj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Výskala, Michal. Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Crowdfunding
Kateřina Šefčíková -
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Anna Strnadová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova -
Role komunikace crowdfundingových projektů
Barbora Mikolášová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík