Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com – Michal Výskala
Michal Výskala
Bakalářská práce
Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com
Communication of Gaming Crowdfunding Projects at Kickstarter.com
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace českých herních a videoherních crowdfundingových kampaní na platfromě Kickstarter.com. V teoretické části představuje práce crowdfunding samotný, stanovuje jeho definici a popisuje modely a varianty crowdfundingu. Dále definuje základní typy marketingové komunikace v oblasti crowdfundingu. V praktické části se věnuje analýze vybraných herních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with communication of Czech game and video game crowdfunding campaigns at Kickstarter.com. In the theoretical part, thesis describes crowdfunding itself, defines its definition and describes models and variants of crowdfunding. It also defines the basic types of marketing communications in crowdfunding. In the practical part, thesis analyzes selected game campaigns, from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÝSKALA, Michal. \textit{Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qkuoj/.
Jak správně citovat práci
Výskala, Michal. Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Crowdfunding
Kateřina Šefčíková -
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Anna Strnadová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova -
Role komunikace crowdfundingových projektů
Barbora Mikolášová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík