Bc. Martin Sova
Master's thesis
Inbound marketingová strategie společnosti
Inbound marketing strategy of the company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktuálním a velmi populárním tématem moderního online marketingu, a to inbound marketingem. Cílem práce je navržení doporučení v oblasti inbound marketingu, které bude možno implementovat do stávající online marketingové strategie vybraného podniku. První část práce je věnována stručnému vývoji online marketingu a následně pak detailně seznamuje s problematikou inbound marketingu …moreAbstract:
My thesis addresses one of the most current and popular type of marketing strategy, inbound marketing. The objective of this dissertation is the creation of an easily implementable set of inbound marketing recommendations, into an existing company's online marketing strategy. The first part of this thesis is dedicated to a brief overview of the evolution of online marketing. Following, is a detailed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qn6un/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková