The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market – Ekaterina Samarina
Ekaterina Samarina
Diplomová práce
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Vliv elektronického ústního podání na chování zákazníků na ruském trhu elektronického obchodování
Anotace:
Tato práce je věnována analýze chování spotřebitelů online v Rusku a poskytuje několik pohledů na faktory ovlivňující ruské kupující. Klíčovým faktorem, který je zkoumán, je elektronické ústní podání neboli eWOM a postoj lidí k němu. Vnitřní motivy, chování a postoje jsou studovány pomocí kvantitativních a kvalitativních metod, tj. hloubkových rozhovorů a online průzkumu na podporu shromážděných informací …víceAbstract:
This thesis is dedicated to analyze online consumer behavior in Russia and provide some insights on factors, influencing Russian buyers. The key factor, which is examined is electronic word of mouth or eWOM and people`s attitude towards it. Inner motives, behavior and attitude are studied using quantitative and qualitative methods, i.e. in-depth interviews and online survey to support the information …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87986
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87986
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Veronika TOMANOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Denisa Hrbáčková -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý