Alena GRATIASOVÁ
Bakalářská práce
design korporátní identity
design of corporate identity
Anotace:
Hlavním cílem projektu bylo vytvořit funkční vizuální styl. Ten sestává z korporátního písma, designu a barevnosti a umožňuje společnosti komunikovat se svými zákazníky i zaměstnanci.Abstract:
The main goal of the project was create a functional corporate identity. It consists of typeface, graphic design and corporate colours and makes the company able to communicate with its custommers and employes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 22. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eliška Čabalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRATIASOVÁ, Alena. design korporátní identity. Ostrava, 2013. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafika
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček