Lenka Klímová

Bachelor's thesis

Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi

Abstract:
Abstrakt Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou úroveň personálního marketingu a implementovat v praxi. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů personálního marketingu. Definování prvků marketingového mixu, motivačních faktorů a jejich použití v praxi. V praktické části, s využitím metod průzkumu, dotazování a komparace, hledám nejefektivnější postupy, jak zaujmout a získat …more
Abstract:
Abstrakt The aim of the bachelor thesis is to analyze the current level of personal marketing and its implementation in practice. The theoretical part focuses on explaining the basic concepts of personal marketing. Defining elements of the marketing mix, motivational factors and their use in practice. In the practical part, using methods of surveying, questioning and comparative, I am looking for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 2. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Josef Kostohryz

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích