Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách – Bc. Tereza Kudělková, DiS.
Bc. Tereza Kudělková, DiS.
Diplomová práce
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a úlohami komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části je popsán životní cyklus produktu a jeho jednotlivé etapy se zaměřením na komunikační nástroje marketingového mixu. Praktická část ukazuje fungování teoretického pojetí v praktickém využití. Praktická část je zaměřena na konkrétní produkt značky SYOSS od společnosti Henkel …víceAbstract:
The thesis is focused on analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle. In theoretical part describe life cycle and individual period of this cycle and focus on the instruments of marketing mix. Practical part suggest the function of theoretical conception in practical application. Practical part is focusingon on the SYOSS produkt by company Henkel. I described …víceKlíčová slova
Produkt cena distribuce propagace marketing marketingový mix životní cyklus produktu zavádění růst zralost úpadek inovace zákazník podpora prodeje atd. Product price place promotion marketing mix product life cycle growth decline introdution maturity innovation consumer seles promotion etc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xwy0x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Anfisa Klokava -
Životní cyklus vývoje her pro mobilní platformy
Blažej Kobela -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktů a ekonomická situace podniku
Tatiana Ovečková -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová