Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu – Bc. Miroslava MENŠÍKOVÁ, DiS.
Bc. Miroslava MENŠÍKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu
Project of implementation of CRM in the sector of private banking in Moravský Peněžní Ústav
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu" je provedení komplexní analýzy současného stavu řízení vztahů s klienty, vytýčení optimalizace portfolia klientů a následný návrh projektu CRM. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem na základě získaných informací z odborné literatury zpracovala …víceAbstract:
The theme of my dissertation "Project of implementation of CRM in the sector of private banking in Moravský Peněžní Ústav" is a concept of the complex analysis of the present status of the clients relationship management, optimising of clients portfolio and subsequent CRM projekct design. The dissertation is dividend into a theoretical and practical part. In the theoretical part I have elaborated a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
15341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MENŠÍKOVÁ, Miroslava. \textit{Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6t0yop/.
Jak správně citovat práci
MENŠÍKOVÁ, Miroslava. Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová