Integrace a inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy – Bc. Hana Kubíková
Bc. Hana Kubíková
Bakalářská práce
Integrace a inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
The Integration and the Inclusion of Pupils with Special Needs at Primary School
Anotace:
Bakalářská práce uvádí integraci a inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy.Zjišťuje co je největším problémem při integraci a inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy.Abstract:
The Bachelor Thesis introduces an integration and an inclusion of pupils with special educational needs at primary school. It finds out what is the best problem for the integration and the inclusion of the pupils with the special educational needs at the primary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hbuy1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobní angažovanost osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Petra Malíčková -
Teaching assistant in charge of children with ADHD.
Ivo Schmid -
Asistent pedagoga ve školní družině z pohledu vychovatele
Eva Garšicová -
Asistent pedagoga pro žáky se znaky náročného chování
Kristina JANDOVÁ -
Asistent pedagoga pro žáky se znaky náročného chování
Kristina JANDOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu integrace a inkluze
Veronika Pozlerová -
Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na sportovním gymnáziu v pohledu asistenta pedagoga
Ilona Růžková -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Sylva Šloufová