Volby 2017 a mediální kampaň – Bc. Barbora Ptáčková, DiS.
Bc. Barbora Ptáčková, DiS.
Diplomová práce
Volby 2017 a mediální kampaň
Elections in 2017 and media campaign
Anotace:
Práce se zabývá situací voleb v roce 2017. Volby jsou celorepublikovým tématem, které v daném období probíhajících voleb řeší celá populace. Média a public relations jsou nástroji pro politické strany, které uplatňují při propagaci své ideologie a oslovení masy lidí.Abstract:
The thesis is describing situation of the elections in 2017. Elections are a nationwide topic which is being solved by whole population in the given period of ongoing elections. Media and public relations are a tool for political parties to promote their ideology and reach out to masses of people.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j7ll1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Demokratická strana Kosova a Aliance pro budoucnost Kosova - analýza politických stran a jejich postavení ve stranickém systému
Eliška Dokulilová -
Strana svobodných občanů: programová a tematická analýza
František Baláž -
TOP 09: moderní kádrová strana?
Jan David -
Politická strana Soužití ve volbách 2006 - 2010
Prokop Pyszko -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji
Patrik NĚMEČEK