Bc. Barbora Ptáčková, DiS.
Master's thesis
Volby 2017 a mediální kampaň
Elections in 2017 and media campaign
Abstract:
Práce se zabývá situací voleb v roce 2017. Volby jsou celorepublikovým tématem, které v daném období probíhajících voleb řeší celá populace. Média a public relations jsou nástroji pro politické strany, které uplatňují při propagaci své ideologie a oslovení masy lidí.Abstract:
The thesis is describing situation of the elections in 2017. Elections are a nationwide topic which is being solved by whole population in the given period of ongoing elections. Media and public relations are a tool for political parties to promote their ideology and reach out to masses of people.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j7ll1/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Demokratická strana Kosova a Aliance pro budoucnost Kosova - analýza politických stran a jejich postavení ve stranickém systému
Eliška Dokulilová -
Strana svobodných občanů: programová a tematická analýza
František Baláž -
TOP 09: moderní kádrová strana?
Jan David -
Politická strana Soužití ve volbách 2006 - 2010
Prokop Pyszko -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji
Patrik NĚMEČEK