Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě – Bc. Veronika Ščipáková
Bc. Veronika Ščipáková
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Competitive environment of hospitality in a selected locality
Anotace:
Téma bakalářské práce je konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě. Vybraná lokalita je město Chomutov, které se nachází v Ústeckém kraji. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a návrhovou. V první části jsou teoretické informace vztahující se k tématu práce, tj. vymezení pojmu trh, nabídka, poptávka, konkurence, konkurenční prostředí, konkurenceschopnost, dokonalá …víceAbstract:
The topic of the bachelor work is a competitive environment of hospitality in the selected locality. The selected locality is the town Chomutov, which is located in Usti region. The thesis is divided into theoretical, practical and proposal part. The theoretical part contains theoretic information related to the topic of work, i.e. definition of market, offer, demand, competition, competitive environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/b6d0e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠČIPÁKOVÁ, Veronika. \textit{Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ut5cr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová