Zjednodušená stanovení převodních cen pro SMEs – Bc. Jitka Francová
Bc. Jitka Francová
Master's thesis
Zjednodušená stanovení převodních cen pro SMEs
Simplified Transfer Pricing for SME
Anotácia:
Francová, J. Zjednodušená stanovení převodních cen pro SME. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. V roce 2013 OECD vydala přepracovanou Sekci E o Safe Harbors v kapitole IV Směrnice o převodních cenách pro nadnárodní společnosti a daňové správy. Nabídla tak k implementaci soubor jednoduchých pravidel, které by v souvislosti s jednoznačně stanovenými kategoriemi transakcí nebo daňových …viacAbstract:
Francová, J. Simplified Transfer Pricing for SME. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2015. In 2013 OECD has reviewed Section E on Safe Harbors in Chapter IV of the Transfer Pricing Guidelines for Multinational Enterprises and Tax Authorities, and offered set of simplification measures that, if implemented, would ease transfer pricing processes for specific transaction or tax payer groups. Main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Veronika Solilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Názov
Vložil
Vložené
Práva