Branding a merchandising Lékárny ve Voticích – Tomáš Petera, DiS.
Tomáš Petera, DiS.
Bakalářská práce
Branding a merchandising Lékárny ve Voticích
Branding and merchandising of the pharmacy in Votice
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu "Branding a merchandising Lékárny ve Voticích" s cílem vytvořit jednotnou vizuální identitu pro lékárnu, která dosud postrádala kompletní marketingové a vizuální prvky. Práce prozkoumává historii a současné trendy v branding a merchandisingu, specificky aplikované v kontextu lékárenství, a nabízí praktické návrhy pro zlepšení vnímání lékárny klienty. Analyzuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of "Branding and Merchandising of Pharmacy in Votice" with the aim of creating a unified visual identity for the pharmacy, which until now lacked complete marketing and visual elements. The thesis explores the history and current trends in branding and merchandising, specifically applied in the context of pharmacy, and offers practical suggestions for improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Macúch
- Oponent: Jan Kolář, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony
Název
Vložil
Vloženo
Práva