Bc. Markéta Petroušková

Bachelor's thesis

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě

The analysis of private label managing in retail sector
Abstract:
Téma bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem práce je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh zlepšení stávající situace. Teoretická část je věnovaná tématu bakalářské práce, která je zpracována pomocí odborné literatury. Aplikační část se věnuje stručnému popisu zvolené obchodní jednotky …more
Abstract:
The major objective of this Bachelor´s thesis entitled “the Analysis of Private Label Management in Retail” is to analyse the present level of private level management in retail, to carry out research on consumer perception of, and attitude towards, private label brands and to suggest improvement to the current situation. The theoretical part provides an overview of the main topic of the Bachelor´s …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management