Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Margarita Khabarova
Margarita Khabarova
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Characteristics Affecting Consumer Behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak vypadá průměrný spotřebitel kupující výrobky na internetu: jeho věk, pohlaví, co nejvíce nakupuje a jaké faktory ovlivňují jeho kupní chování. V teoretické části jsou nejprve vysvětlovány pojmy marketing a marketingový mix. Dále se věnuje pozornost spotřebnímu chování, jednotlivým etapám kupního rozhodovacího procesu, prohlubování do internetového marketingu a faktorům ovlivňujícím …víceAbstract:
The aim of this thesis is to discover how the average consumer looks while buying products on the Internet: his age, gender, what buys the most, and which factors influence his purchasing behavior. In the theoretical part, the concepts of marketing and marketing mix are explained first. Further, attention is paid to consumer behavior, separate stages of the purchasing decision process, deepening into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6vn2w4 6vn2w4/3
13. 3. 2018