Bc. Barbora Šestáková, DiS.

Master's thesis

Současné pojetí komplexní propagační akce

Current concepts of comprehensive promotions
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou propagační akce a rozebírá jednotlivé nástroje propagace s hlavním zaměřením na podporu prodeje, a to v oblasti tištěných médií. Součástí práce je případová studie, která je zaměřena na oblast podpory prodeje na trhu tisku a ve které vyhodnocuji a srovnávám vliv jednotlivých akcí na prodejní výsledky.
Abstract:
This thesis deals with the promotion and discusses the differenttools of promotion with a primary focus on sales promotion and in print media. Part of that thesis is a case study that is focused on promotion sales on the press and to evaluate and compare the impact of individual actions on the sales results.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní