Současné pojetí komplexní propagační akce – Bc. Barbora Šestáková, DiS.
Bc. Barbora Šestáková, DiS.
Diplomová práce
Současné pojetí komplexní propagační akce
Current concepts of comprehensive promotions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou propagační akce a rozebírá jednotlivé nástroje propagace s hlavním zaměřením na podporu prodeje, a to v oblasti tištěných médií. Součástí práce je případová studie, která je zaměřena na oblast podpory prodeje na trhu tisku a ve které vyhodnocuji a srovnávám vliv jednotlivých akcí na prodejní výsledky.Abstract:
This thesis deals with the promotion and discusses the differenttools of promotion with a primary focus on sales promotion and in print media. Part of that thesis is a case study that is focused on promotion sales on the press and to evaluate and compare the impact of individual actions on the sales results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/izczi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková