Lucie BRYNDÁČOVÁ

Bachelor's thesis

Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů

Celebrty marketing and its influence on the consumers purchasing decisions
Anotácia:
Předložená práce "Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů" se zaměřuje na zjištění podstatných faktorů, které rozhodovací proces spotřebitelů ovlivňují nebo neovlivňují v kontextu s využitím celebrit v reklamních kampaních. Mezi tyto zkoumané faktory patří především vnímání kvality produktu, který propaguje celebrita, důvěryhodnost značky a přesvědčení celebrity u spotřebitele …viac
Abstract:
The presented work "Celebrity marketing and its influence on the consumers purchasing decisions " focuses on finding relevant factors which do or do not affect decision-making process of consumers when celebrities are shown in an advertising campaign. These examined factors include particularly perception of product quality promoted by a celebrity, brand credibility and conviction of consumers that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRYNDÁČOVÁ, Lucie. Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/