Bc. Žaneta Senftová

Master's thesis

Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě

Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě” je využití jednotlivých nástrojů IMK při budování značky, jejich kritické zhodnocení, doporučení vhodnějších postupů, které by korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část obsahuje kapitoly o budování a strategickém řízení značky, integorvané marketingové komunikaci a jejím významu při budování značky …more
Abstract:
Subject of dissertation,,Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company’’ is application of individual components of IMK within founding a new brand, their critical evaluation, recommendation of suitable steps, which would correspondent with the theoretical findings. Theoretical part contains chapters of building and strategically managing new …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní